lørdag 28. juni 2014

God sommer til alle der ute

WOoOW, jeg hadde nesten helt glemt ut at jeg har en blogg, også skriver ei venninne til meg at hun skal begynne å bruke bloggen sin igjen..... og jeg tok turen innom... og jeg leser meg nedover i den gamle bloggen hennes og hun hadde vært så snill og linket meg opp til sin, så folk kunne finne frem til min blogg. Og vips så er jeg her.... morsomt. Skal prøve å være litt flinkere til å legge noe ut her, men kan ikke love for mye :) Min venninnes blogg er: Hun er kjempe flink, så ta deg en tur innom hun også og se på alt det flotte hun legger ut ;) Ønsker alle en strålende flott sommer <3

2 kommentarer:

Solrunn sa...

Bloggen til min venninne Vibeke er: http://kort-vibeke.blogspot.no/
Jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke får den med i innlegget, da jeg har linket til den og når jeg går tilbake for å sjekke så står den der og alt ser fint ut.... så jeg legger den ut her i kommentarfeltet jeg ;)

Vibeke sa...

Tusen takk for det vennen!!! :D Såå nydelig bilde!!!! Kjempe artig å finne igjen bloggene våre.. hehe… :) Koselig at du også fikk lyst til å blogge litt igjen :)