torsdag 4. november 2010

Halloween



Da er Halloween over for i år.... og jeg må innrømme at jeg er temmelig lei meg for at det er noen som alltid MÅ ødlegge for alle de andre. I år fikk vi på sprøytet lim på bilen.... det er sånn at lim ikke er lett å få bort fra lakken:(
Men vår bil var den som fikk minst på seg... det var minst 3 andre biler som var tilgriset og de var ned tagget av lim på vinduene og det var en del ned over lakken på de bilene. Det var 2 inngangsparti på hus som også var tilgriset. Det som skal være litt spennende for barna, blir jo ødelagt når noen MÅ gjøre slikt. Og de kan ikke komme og si at de ikke fikk godtteri fra oss, for jeg hadde mer enn nok og det var mye igjen. Jeg hadde i år kjøpt et gresskar, som vi skar ut og satte ute og jeg hadde forvandlet vår lille gang til et spøkelseshus.... og vi hadde mangen skumle barn på besøk
.

1 kommentar:

Vibeke sa...

Så fint du har pyntet!!! Og for en skummel datter du plutselig hadde fått... hehe... Halloween skal jo være moro. Utrolig kjedelig at noen MÅ ødelegge!!!!