torsdag 14. oktober 2010

Ønsker hjelp til denne konkuransen

Hei hei alle sammen!!

Datteren til ei vennine av meg har laget en utrolig bra film om det å sende sms når man kjører bil.... hun er med i en konkuranse, og har utrolig lyst til å vinne denne. Så jeg ber dere gå inn på denne linken og stem på Charlette Lee sin film.... Sender du sms mens du kjører bil?.

Charlette sin film

Det er viktig å vise at vi bryr oss om hverandre og det er kjempe flott at ungdommer selv lager slike filmer for å vise at de bryr seg.

Ønsker Charlette Lee lykke til med konkuransen:)

3 kommentarer:

Lambi sa...

Hei Solrunn! Takk for en knall bra helg i Ski! Kjempe artig å møte deg IRL! :) Jeg koser meg like mye hver gang på Ski treff altså! Fikk tilslutt gjort litt også,hehe...men det blir mye sosialt så klart men jeg tenker at det fyller på inspirasjonentil vi kommer hjem! ;) God søndags kveld! Klem

Vibeke sa...

Har vært inne og stemt:))

Solrunn sa...

Kjempe koselig å treffe deg også, Lambi:) Ja, du har så rett så rett.... masse inspirasjon å ta med seg:) Ønsker deg en strålende flott Halloween søndag:)