fredag 2. januar 2009

GODT NYTT ÅR 2009!!




Vil få ønske dere alle et riktig GODT NYTT ÅR 2009!!

Så er vi allerede i gang med 2009 og vi har vært på skøyte tur allerede i det nye året!! Det er jo så koselig og barna stor koste seg!

Og nå sitter jeg her å blogger litt og koser meg med verdens beste hjemmelagede karameller.... mmmm, de er bare sååå gode altså;)

Neste gang jeg lager karameller så skal jeg ta trinn for trinn bilder og legge de ut, det er jo så enkelt og godt;)

Men nå må jeg komme meg ned å fortsette med sparkling av det nye hobbyrommet mitt, sånn at jeg kan bli ferdig med det snart og få satt i gang med å scrappe igjen;)


GODT NYTT ÅR 2009 ALLE SAMMEN, HÅPER PÅ MYE KREATIVITET I DETTE ÅRET!!



5 kommentarer:

Christina sa...

Godt nytt år til deg også. Vi har kost oss i snøen i to dager

Lene S sa...

Ja se her var det flere skøyteglade! :o) Så deilig med hjemmelagede karameller...oppskrift og beskrivelse tas i mot med takk ;o)


Ha et riktig godt nytt år!

:o)

Anonym sa...

Riktig godt nyttår til deg også!! Du får legge ut nøyaktig oppskrift på karameller, jeg ser for meg at det er ille vanskelig :)

Vibeke sa...

Gratulerer med dagen snuppa:) Det ligger noe til deg i bloggen min!! Takk for turen, det var kjempe koselig:)

Bibbi sa...

Godt Nytt År til deg og dine også!

Gleder meg til å se når du får hobby rommet ferdig og hva du tryller frem....